برای عضویت در سامانه کاربر باید هزینه ای پرداخت کند؟
خیر، کاربران برای عضویت در شکوهی هیچ گونه هزینه ای پرداخت نمی کنند، تنها پس از عضویت کاربر در ازای افزایش سطح کاربری موظف به پرداخت هزینه افزایش سطح کاربری می باشد.
آيا کاربر مي تواند چندين بار در سایت عضو شود؟
خير ، بدليل اين که عضويت در سایت بر اساس کد ملی و ايميل اشخاص است ، به طور خودکار از عضويت بيش از يک بار در سايت جلوگيری می شود.
آیا امکان ایجاد اکانت کاربری مشترک وجود دارد ؟
خیر متاسفانه در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.
در چه صورتی اکانت کاربری فرد مسدود می گردد ؟
سامانه به همه کاربران توصیه می کند قبل از عضویت در سایت سیاست امنیت اطلاعات و هم چنین قوانین اجرایی سایت را مطالعه کنند ، عضویت در سایت به منزله قبول این قوانین است ، اما اگر کاربری بر خلاف قوانین مربوطه اقدامی انجام دهد سامانه با اعلام دلایل خود از طریق ایمیل به کاربر خاطی مسدودی حساب کاربریش را اعلام می کند .
اتباع خارجی قادر به عضویت هستند؟
خیر در حال حاضر امکان ارائه خدمات به اتباع خارجی وجود ندارد.